X
אחוזת יהונתן
דלתון,
צפון
₪ - ₪
הצג מספר
דיקלה / זהר
052-9127954
דירוג גולשים
8.1
10
5 חוות דעת
ציון משוקלל של מקום האירוח מחושב לפי חוות דעת מ-36 החודשים האחרונים.
הנכם צופים כעת ב 5 חוות דעת אמיתיות של אחוזת יהונתן
את חוות הדעת צוות האתר סוקר בצורה יזומה מול הנופשים שהתארחו במקום האירוח.
מיין לפי:
- הגבוה ביותר
- הנמוך ביותר
- לפי תאריך הוספה
(החדש ביותר) - לפי תאריך החופשה
(האחרונה ביותר)
- ציון כללי
- ניקיון ותחזוקה
- שירות ויחס אישי
- מיקום
- אמת בפרסום
- תמורה למחיר
מועילה?
כן
מקום מקסים ביותר!
נדב-
התארחנו כאן זוג. המתחם באמת מקסים ואהבנו שיש בריכה מחוממת טובה וגם ג'קוזי בחדר. נהנינו לשבת בחצר ויש כל מיני פינות ישיבה וגם ערסל נחמד. החדר היה מסודר ודאגו לנקות. המארחים שלנו היו נפלאים והקשיבו בסבלנות לכל בקשה שלנו. באמת שנהנינו מכל דקה.
-
אין.
סוג סוקרים
מועילה?
כן
נחמד מאוד
אדר-
הגענו להתארח כאן ממש ללילה אחד וקצר. המקום מאוד נחמד ונקי. כל הפסיליטיז היו לרשותנו ופעלו כמו שצריך. יש את כל הכלים שהיינו צריכים במטבח ואפשר לבשל כאן. בסך הכל שמחנו להתארח והיה נחמד מאוד.
-
אין.
סוג סוקרים
מועילה?
כן
הגענו ורצינו ישר לחזור הביתה
דבורה-
כן נהנינו מהבריכה במתחם. המיקום טוב ויש גם מכולת קרובה וגם בית כנסת קרוב. יש פרטיות כאן.
-
היו הרבה זבובים בצימר. הם היו בכל מקום. אפשר להשאיר עוד נייר טואלט, עוד סבונים. לא יכול להיות שמשאירים לנו בקבוק של סבון עם ממש קצת סבון. לא אהבנו בכלל.
סוג סוקרים
תודה רבה על חוות הדעת.
אנו שמחים לשמוע שנהניתם מהבריכה, מהמיקום ומהפרטיות במתחם - אלו דברים שחשובים לנו מאוד.
מצטערים לשמוע על התחושות הפחות נעימות שהיו לכם, במיוחד בנוגע לאספקת הפריטים הבסיסיים. חשוב לי להדגיש שאם הייתם פונים אלינו במהלך השהות, היינו עושים כל מה שאפשר כדי לטפל בדברים בזמן אמת ולשפר את החוויה שלכם.
נשמח לארח אתכם שוב בעתיד ולהעניק לכם חוויה נעימה ומלאה יותר. תגובת בית העסק
(אחוזת יהונתן)
מועילה?
כן
מתחם ברמה גבוהה!
אדם-
התארחנו כאן משפחה עם ילדים קטנים לאירוח בחופש. המתחם יפה מאוד ומעוצב ברמה גבוהה. מאוד נהנינו מהבריכה שהיא גם ברמה גבוהה, וגם בטיחותית לילדים. המארחים הם אנשים עם לב טוב שעוזרים תמיד. האווירה במקום טובה ויש נוף יפה מהמושב וגם מלא פעיליות וחיות!
-
אין.
סוג סוקרים
תודה רבה על חוות הדעת!
נשמח לארח אתכם שוב! תגובת בית העסק
(אחוזת יהונתן)
נשמח לארח אתכם שוב! תגובת בית העסק
(אחוזת יהונתן)
מועילה?
כן
מקום קוזי וחמים, אך לא נקי מבעיות
משה-
מאוד אהבנו את החמימות במקום. הוא הרגיש לנו מאוד קוזי וכיף להיות בו. גם היחס של המארחים נעים ונחמד ואין לי משהו לא טוב לומר עליהם.
-
באמצע הלילה לא היו מים חמים ולא ידענו איך להדליק את הבוילר. הג'קוזי נוזל ופתאום גילינו שנרטבו לנו מלא דברים.
סוג סוקרים


